vineri, 31 iulie 2009

.....

"....apa trece, pietrele raman! " cateodata asa e, "apa" trece, chiar de nerecunoscut, lasand in urma mai mult decat niste....simple "pietre"! :( chiar si asa, acele "pietre"care au avut...ne-bunul simt de ramane, par desprinse dintr-un univers atat de indepartat, totusi destul de familiar! se intampla sa arunci o privirea stearsa in urma, sa meditezi la ce-a fost sau poate la ce va fi, in caz ca va fi...ceva...bun... Ce se intampla atunci cand stai pe ganduri, meditand fie la trecut, fie la viitor? nimic mai simplu: PIERZI TIMPUL!!! ce rost are sa stai, sa regreti ce-a trecut, ca poate ar fi fost mai bine daca....sau poate....sau oricare alte "probabilitati"??? trecutul ca trecut; tot te bantuie el cumva, tot adormi pasind, poate, pe meleaguri "straine", taramuri ancestrale, dornice de...iluzoriu, taramuri care te fac sa te simti....ca acasa! de ce oare incerci sa te ingropi in amintiri, sa-ti jelesti soarta care "ar fi putut sa fie...", ca poate...ar fi fost mai bine...daca...faceam asta sau....cealalta!

nu o data, mi-am pierdut noptile, intrebandu-ma de ce...??? de ce am facut aia si nu am facut-o pe cealalta sau invers? de ce....tin la o persoana atat de mult incat sa....simt ca o iubesc si totusi sa nu fac nimic? poate nu ma simt capabil sa am decenta de a avea cat de cat increderea necesara pentru a..."dezvalui" un sentiment?! de ce nu sunt capabil sa trec peste episodul asta si sa simt in continuare invaliditatea de ma exprima? acest sentiment de frustrare duce la ceva...nu prea bun; ajungi sa vrei, dar sa nu poti; ajungi sa speri, dar sa te ineci in neincredere; ajungi sa...faci "pasul", dar totusi...sa te simti incapabil de a pasi...?! cateodata e vina celor din jur, care te trag inapoi, intrun fel sau altul, slabindu-ti ego-ul, coborandu-ti stima de sine la un nivel atat de jos, incat esti incapabil sa crezi ca o poti ridica la...statutul de...siguranta...

si totusi, de ce ma ascund dupa...nimic? practic e nimic ceea ce cred ce e ceva! poate eu vad o bariera, in timp ce celalalt de langa mine vede cu totul si cu totul altceva si anume o portita intredeschisa, un terminal de visuri .... reale;

practic, acum, incepe o noua "era", o noua generatie de sentimente: iubire=bucurie=reusita; si....pasesc alene, intrun aeroport cunoscut, prea binecunoscut, de.... iluzii sentimentale, iluzii care imi hranesc optimisul si astept "transportul" care ma va duce catre lumea de vis; lumea asta nu e ireala! ea chiar exista, doar noi o putem face posibila...., doar noi o putem face REALA!!!

mda... "omul rar iubeste pe cineva pentru ceea ce este si mai degraba il iubeste pentru ceea ce-si imagineaza ca este sau...iubeste prin viziunea unei dorinte egocentrice!" nu de putine ori ne-am oprit in fata unei iluzii optice, a unui Fat-Frumos calare pe un Lamborghini alb sau stand pe un munte de bani si...stupoare!!! vai, ce il iubesc pe acest "Fat-Frumos"!!! da, mi s-a intamplat sa fiu tradat, exact pentru motivul asta, dar, hey...cine nu ar face la fel, cand si daca i s-ar oferi o asemenea "sansa"? am patit-o: am iubit, am fost tradat si...am suferit! :( nimic nou... Daca nu suferi din dragoste, inseamna cu nu stii ce e iubirea! dar daca suferi si suferi si iar suferi? te ineci de atata iubire si...te saturi de ea; "daca asta e iubirea, atunci..regret ca am cunoscut-o!" ...acesta e unul dintre motive pentru care, data viitoare, nu vei mai avea incredere sa-ti pui sentimentele pe tava si iti zici: "daca ii spun fetei ca imi place de ea, iar ea imi va raspunde sec: stii, ma simt bine in compania ta, bla, bla, blaaa, dar....nu vreau decat saaaa fim....AMICI!" WOW! stii, mie-mi place de tine, dar...ma mai gandesc daca chiar imi place! that sucks!!!

de ce iubim atunci cand iubim? sa fie oare, pentru ca asa ar trebui sa fie? asa e cursul naturii, al procreerii si al imperecherii? iubim pentru ca asta suntem programati sa facem???

cum ne dam seama ca suntem indragostiti? ce anume ne face sa simtim acel...ceva? de unde stim ca acel "the one" ne este....sortit? cum il selectam pe acel "the one"?

de ce unii sufera iar altii nu (sau mai putin)?

sunt multe intrebari; cu siguranta sunt si raspunsuri!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu