luni, 19 octombrie 2009

If you're gone...



Misto melodia! Dar imi dau seama ca multa lume nu o stie... E melodia celor de la Matchbox Twenty; una dintre putinele formatii pe care le prefer... De ce-mi place? Imi place timbrul vocal al lui Rob, imi place stilul rock alternativ pe care il performa, iar pe langa Matchbox, imi place mult si Breaking Benjamin cu melodii la fel de super (melodii rock, cik putin metal)...

If you're gone... e o melodie de suflet, o melodie de...dor strain, un soi de durere nepriceputa rascolita de nebuniile avansate ale pesimismului! Singura diferenta care se intrevede pe cararile sentimentelor, diferenta dintre real si ireal, dintre cunoscut si necunoscut, intre iluzie si adevar este pasiunea! Daca faci ceva, orice, din pasiune, ai vaga impresie ca.....te simti cat de cat implinit, multumit de tine, multumit de ce ai realizat. Ma uitam recent la un cuplu..., un cuplu care isi deroga existenta, un cuplu care sa taraie in coate, incercand sa arate "cuiva" ca se iubesc, ca tin unii la altii si poate ca se chinuie prea mult sa se iubeasca nedandu-si niciunul seama ca defapt isi fac rau unul altuia pacalind natura sau....incercand sa se pacaleasca pe ei insisi ca pacalesc "natura"! E un soi de nebunie ne-curata, o pierdere de timp sa incerci sa te faci sa crezi ca iubesti pe cineva, cand, defapt nu e asa, nici pe departe!!!!! Ce rost are sa te prefaci? Crezi ca daca esti impreuna cu cineva esti mai fericit? Te simti mai bine? Singuratatea in doi e mai dureroasa decat singuratatea singulara! Am trait sentimentul si stiu ce zic si....mai stiu ca nu as vrea sa-l retraiesc; chiar deloc... Ai tot timpul senzatia ca nu esti bagat in seama, ca nu esti luat in serios, ca parerea ta nu conteaza, vrei sa strangi persoana iubita la piept, sa simti acea flacara nebuna cum te cuprinde, vrei sa simti.....o siguranta nebuna, sa te simti cea mai importanta persoana de pe pamant, sa.....fii tu insuti in compania celui iubit, dar din pacate nu ai parte de nici una dintre cele enumerate. De ce? A cui e vina? E vina celui care iubeste sau e vina celui iubit? E vina mea ca nasc sentimente profunde si ca vreau sa.....mi te daruiesc totalmente sau e vina ta ca nu stii sa ma accepti, sa-mi accepti darul, care poate nu e cel mai consistent, dar e...sincer si real?

E vina lui Dumnezeu ca ne-a dat iubirea, sentimentul acesta mirific pe care noi nu-l intelegem, oricat ne-am da cu capul de pereti! E vina lui Dumnezeu ca nu ne-a dat si un manual cu instructiuni de utilizare ale sentimentelor, poate si un dictionar de multilingvism sentimental si o harta a sufletului fiecaruia dintre noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu