vineri, 14 august 2009

fara...ea!

astazi ma simt ceva mai bine! :D nu vreau sa mai vorbesc despre experiente...."uitate", despre trairi dureroase, ptr k toata lumea le traieste, dar nu toata lumea le simte iar .... chestia asta intristeaza.... :(

ma gandeam la acea fata pe care o plac atat de mult (defapt, ma gandesc zi si noapte la ea), dar din pacate nu pot face nik, ptr k are prieten, iar eu, ca un omulet plin de bun simt ce sunt, nu fac nimic; nu vreau sa ma bag intre ei, desi as vrea... Ma limitez doar la a vorbi cu ea, din cand in cand, pentru ca imi place sa-i aud vocea, mi-o imaginez atat de aproape.... Atat de...gingasa, de inocenta, de frumoasa, iar zambetul ei ar face pana si ingerii sa roseasca si sa se indragosteasca de el; ochii ei caprui ascund o parte a nemuririi, o parte firava a dragalaseniei ei! ah, cat e de pustie....dorinta asta! :( vreau sa fac multe, dar nu reusesc nimic! :( ar fi bine sa renunt, dar nu cred ca vreau! nu vreau sa o las sa-mi scape.... Am mai facut asta si...am regretat! chiar si acum regret... Anyway, o las in pace, deocamdata; nu vreau sa ma bag intre "ei" si sa zica, dupa aia, k sunt vreun monstru sau ceva (asa am vazut in filme! din good guy, devii the bad guy, fara sa vrei :D)

nici eu nu mai stiu ce e bine! dar cine stie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu