duminică, 13 decembrie 2009

Jurnal de bord; ziua unei nopti aleatorii! <>



Incep cu un "Lost in You", ptr ca e normal sa scriu ce simt, nu? A trecut cam mult timp de cand nu ne-am mai intalnit, au fost alegerile prezidentiale, avem un nou vechi presedinte (neinteresant), au fost alte 3 evenimente, sa le spunem....majore, evenimente care tin de indentitatea unei laturi nevoielnice ale subsemnatului si a mai fost ceva, ceva care inca exista si troneaza, cu o nesimtire permisiva, acolo sus, in inima mea! Lost in you, Can't get you out of my head, am ajuns chiar sa cred si sa simt ca ...Everything I do, I do it for you! Eh, poate ca e normal sa simt lucrurile astea ptr ca se apropie sarbatorile de iarna, zilele legale in care "a darui" este practic o necesitata, depasind cu mult gradul de obligatie, obligativitatea facand coalitie cu bunul simt, cu respectul, sinceritatea, ajungandu-se la...un tratat de sentimente ancestrale, pe alocuri fanteziste! :X

You look so beautiful, chiar si atunci cand nu esti in fata mea; tu esti un...pui de inger, ratacit in lumea mea, esti o dorinta nestatornica, cazuta din inaltul viselor mele, esti o printesa dintrun regat pierdut pe o mare involburata... You are everything! Acum trebuie sa-l "citez" pe Laurentiu Duta si sa spun ca am....reajuns sa fiu un "visator". Ziua ma las furat de gandurile care ma duc la tine, in lumea ta, aparent mirifica, dar care ptr mine e o lume de vis, noaptea abia daca reusesc sa adorm, iar atunci cand inchid ochii, vad doar chipul tau scump, dragalas, ochisorii aia zambitori, de care am ajuns sa... fall in love, again and again and...again! Cred ca daca era zapada, eram si mai si!!! :)))) iarna, in preajma sarbatorilor, cand zapada ajunge sa-mi acopere acea parte a sufletului meu ranit de neimplinri, de sperante desarte, de visuri spulberate, imi este deajuns sa privesc indelug acel covor alb, apoi trag aer in piept si ... stiu ca de maine va incepe o noua zi, voi avea o noua sansa la viata si le sentimente mai colorate! :)

Ma uitam in urma, peste momentele in care cadeam deprimat si ma intrebam de ce nimic nu merge asa cum vreau, de ce nimic bun nu mi se intalmpla? Ei bine, m-am inselat dorindu-mi "lucruri" neinsemnate, care desi si stiam ca nu-mi vor face bine, voiam cu disperare sa le am, pana cand m-am prins (precum laptele :P ) de ceea ce vrea viata sa-mi ofere si ce vreau eu de la viata! Sunt exact acele lucruri marunte care aduc un strop de zambet, pe figurile noastre "impodobite" de griji, de gelozie, la adresa celor din jur, care aparent sunt mai happy decat noi, insa catalogam asta prin supozitie, sunt acele lucruri, aparent marunte, dar care fac diferenta: o privire calda, un zambet sincer, o strangere de mana vanjoasa, o imbratisare ca la mama acasa! Doar zambind si iubind sincer, vom trece mai usor peste toate greutatile, doar daruind din adancul inimii, vom primi inzecit bunatate, iubire, recunostinta, respect; intingand o mana, cuiva, la nevoie, la randu-ne, intrun moment de cumpana, vom primi aceeasi mana, poate mai ferma si mai rapida decat cea pe care am oferit-o noi.

In ultimele 2-3 sapt m-am simtit special, m-am simtit implinit, chiar daca, inca nu am "materiile" de care am nevoie ptr a-mi incepe viata! Poate ca, undeva acolo sus, Cineva ne iubeste, poate ca si aici jos este cineva care ne iubeste, dar noi nu stim cum sa acceptam acea iubire, iubire de care avem atat nevoie ptr a fi cu adevarat happy! :) Ce s-a intamplat in aceste 2-3 sapt? Hmmm, mi-am simtit prietenii mai aproape, am cules mai multe zambete, am atins mai multe suflete decat de obicei; m-am simtit prins intrun cerc, care treptat-treptat se largeste, isi mareste aria de cucerire a unor noi imperii!

Acum mai vreau doar sa....te strang tare, taaare de tot in brate, sa te prind de mana si sa nu-ti mai dau drumul niciodata (un termen defint ptr...mult, mult timp), sa te privesc in ochi si sa ma las pierdut in oceanul ochilor tai si...mai vreau sa ...., sa te pot face sa te simti cat se poate de happy! :X

Nu uita: " Fericirea se invata!" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu