duminică, 29 noiembrie 2009

Just for you...



I guess my heart will never change! :) Cuz they call it, we call it, I call it...LOVE!!! Acel "YOU" din titlu nu se mai refera la cineva anume, ptr ca nu mai exista cineva de care sa fiu cat de cat in love... With all those rejections, I simply...gave up; nu are rost sa continui ceva ce nici macar nu am inceput... :) Nu pot sa zic ca acum sunt mai happy, dar pot sa zic doar ca acum mi-am ridicat acea pietricica imensa de pe suflet!!!:)

"just for you", o melodie super misto de-a lui Lionel Richie. Poate ca cineva, candva, undeva va indrazni sa embrace this feeling, poate ca ptr ea aceste versuri ale lui Lionel Richie vor insemna ceva aproape de divinitate: "my heart is breaking, just for you, my arms are open, just for you, and this tears i'm crying are...just for you!"... Anyway, acum ma simt eliberat, chiar daca adorm, din cand in cand cu amaraciunea sau cu un gol imens in suflet, ma simt...young again; young, beautiful, funny, poate si nitzel stresant! :D

E interesant cum ma percepe lumea, ptr ca nu taota lumea e dispusa sa-mi accepte comportamentul, nu toata lumea e smart enough sa ma inteleaga, sa-i inteleaga pe cei din jur sau..., cel mai important, sa se inteleaga pe ei insisi. Fiecare are propiul lui univers, propriile reguli, propriile credinte, iar cand vine cineva din exterior ii este greu sa-l accepte asa cum e! In "meseria" mea ajung sa interactionez cu oameni incepand de la cele mai scazute trepte ale varstei, pana la cele mai inalte, dar asta nu ma desconsidera ptr ca inca din cele mai vechi timpuri am avut de-aface cu persoane de diferite varste... Imi plac oamenii! Imi plac mult oamenii!!! Oamenii sunt niste masinarii complexe, niste teatre de lupta, niste teritorii ingradite de personalitati abstracte, niste catacombe sinistre si un colt de rai fonic placut; all in one! :)

Acesta este unul dintre acele lucruri care ma poate face sa pasesc mai departe in diferitele-mi stadii ale vietii, atunci cand am un esec, privesc ambele extreme: minima, la care ajungem fara prea mare efort (sau dimpotriva, din cauza unui efort suprasaturat) si maxima, la care se ajunge prin munca bine definita, conturata si sustinuta de idei reale, originale!

Esecul... Ce este esecul? Esecul este necredinta in capacitate! Necredinta vine din interior si anume din lipsa de intelegere a "subiectului" dorit, non-evaluarea capacitatii proprii, in concordanta cu capacitatea acelui subiect, o supozitie ireala, un factor extern care ne supune la presiuni, presiuni la care nu putem face fatza! Cand tu, ca om, vei realiza si vei intelege cu exactitate ce iti doresti de la viata, atunci vei fi pe deplin fericit!!! Cu totii speram la o iubire imposibila, cu totii plangem dupa o persoana la care am tinut enorm, o persoana pe care am ajuns sa o iubim si sa o pretuim mai mult decat propria persoana, dar surpriza...cersind iubire, vei obtine suferinta!!! Una e sa-i spui unei persoane ca te atrage, fie prin prezenta, fie prin inteligenta, rafinament, etc, iar acea persoana sa-ti impuna o limita, o bariera, iar tu sa respecti acea limita si altceva e sa faci/simti ce am enumerat mai sus, dar fara ca tu sa respecti acea bariera! Daca omul nu te vrea (chiar daca mai devreme sau mai tarziu va regreta, ptr ca nu te-a inteles asa cum ar fi trebuit, nu ti-a inteles sinceritatea si bratele deschise atat de larg..., atat de.....altruist), nu are rost sa insisti si asta pentru ca, fie dispune de un sadism de neimaginat in diferite momente mai proaste ale vietii lui si se va folosi de tine, fie te va ignora, te va trata cu dispret, va fugi de tine, in celalat capat al lumii, ori de cate ori de va zari....si atunci, te intreb, de ce sa superi ptr o persoana care nu te vrea, o persoana care nu te merita?

Acum, daca ar fi sa fac referire la propria-mi persoana...as zice urmatoarele: lumea imi zice ca sunt sad (si asa e), dar asta nu din cauza ca mai sufar pentru cineva, pentru ca acea persoana mi-a "explicat" pe cat de clar posibil ca viitorul nostru nu poate interactiona; sunt sad, ptr ca...nu-mi ies lucrurile asa cum as fi vrut, atat in plan sentimental dar si in cel profesional. As fi vrut sa vorbesc cu cineva despre tot, sa ma descarc, poate sa alerg dupa niste sfaturi, dar nu prea se gasesc persoane dispuse sa inteleaga, dispuse sa fie sincere prin ceea ce urmeaza sa spuna, sincere atat cu si fatza de mine, dar mai ales sincere fata de ele insisi! E usor sa asculti pe cineva dar fara sa auzi ce zice... Well, suntem unici pentru ca nu sutem lasati sa patrudem in spatiul celuilalt! :) Chiar si aceia pe care ii credem atat de ...deschisi, atat de binevoitori, au si ei ceva de ascuns, au ceva de comentat, au idei la care nu pot renunta, au un spirit "rasfirat" de unicitate pe cere nu si-l dezvaluie decat intro proportie infima...

Ca incheiere mai spun atat: I can be another you! ...iar asta nu copiindu-te, ci fiind next to you! :) Da-mi un add in lista ta, pune-ma in friends list, da-mi un buzz special, seteaza un IMVironment dispus sa ne creeze un smooth mood...,give me a call, once in a while si intreaba-ma de sanatate! :) nu mai sta pe invisible si nu mai pune acel busy, pentru ca e foarte stresant si incep sa-mi schimb parerea despre tine!:( nu te mai preface ca nu exist, pentru ca si eu voi incepe sa nu te mai cunosc si voi renunta la tine! lista fiind inima ta, "eu"=prietenia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu