duminică, 7 martie 2010

Have a little faith ... in me...



Incearca sa cunosti omul din spatele mastii! O masca pusa doar de dragul tau...Eu zambesc, ptr ca vreau sa te vad fericita, chiar daca in sufletul meu exista o alta stare, chiar daca...ma doare; vreau doar sa te vad zambind! :)

Ma las cuprins de sarbatoare,
De chipul tau, de-a ta splendoare,
Visez, pierdut, a ta privire
Ma scald in fiecare gand
Si printre lacrimi de iubire
Zaresc magie pe pamant....

Nothing hurts like...love! ...sau cel putin asa zice Daniel Bedingfield... Omul asta chiar are dreptate! Iubirea, acel feeling suprem, ne ridica si ne coboara intro clipa, fara avertismente, fara pernute moi cu care sa ne atenueze durerea cazaturii; ne prinde, de fiecare data cu garda jos si ne loveste unde ne doare mai tare: in inima! Care ar fi sacrificiul suprem "daruit" acestor emotii de neegalat? poate doar emotiile in sine; pentru ca simt ceva pentru tine, sunt dispus sa fac orice, dar absolut orice, doar pentru a te sti fericita..., cea mai fericita fiinta din lumea asta individuala. Nu ai cum sa spui ca esti cea mai fericita fiinta de pe Terra ptr ca nu avem de unde sti cum se masoara fericirea. O persoana este mai fericita decat alta, dar toti traiesc acelasi grad de fericire, la un moment dat, dar asta depinde de asteptarile proprii; daca acestea sunt depasite, atunci, da...esti considerata cea mai fericita fiinta de pe pamant sau din tot universul.

Nu sunt o fire pesimista, ci doar...treptat-treptat imi pierd speranta, pierd din vedere acea luminita de la capatul tunelului si asta nu ptr ca nu ar exista, ci ptr ca pe zi ce trece imi plec tot mai mult privirea, astfel incat spatiul vizual devine din ce in ce mai limitat; vad mereu aceleasi lucruri apasatoare, aceleasi obiecte lipsite de viata, aceleasi gauri din asfaltul posomorat... Chiar nu sunt o fire pesimista deloc!!! Imi place sa privesc inainte, imi place sa zambesc, sa descopar, sa lupt, sa traiesc, sa visez, sa sper, sa simt, sa ating, sa daruiesc... Ma intreb care parte este mai puternica, in momentul de fata?! Dorinta de a trece peste momentele mai putin bune sau meditarea la acel ceva care mi-a rapit inima, chiar si ptr cateva clipe?

Cineva, fiind la apusul zilelor, a fost intrebat: "care sunt greselile facute, pe care le regreti cel mai mult?" iar raspunsul a fost unul uluitor (cel putin din perspectiva mea): "nu regret nimic! nu regret nicio greseala, ptr ca daca as face acest lucru, nu as fi reusit sa invat din greseli, astfel incat sa nu le mai repet..." Sunt cuvinte pe care vrem sa le spunem, dar nu avem curajul, emotii pe care vrem sa le lasam sa isi ia zborul, dar nu gasim puterea necesara de a le elibera. Imi pare rau! ...dar la ce bun? Parerea de rau nu rezolva mare lucru! Parerea de rau este o ...senzatie nasoala, de care vrem sa scapam, doar ptr a ne simti bine si a face uitate acele rele pe care le-am facut. "Scapam" de acea parere de rau doar daca suntem iertati... Problema e ca multe se iarta, dar nu se uita, iar lucrurile nu vor mai fi niciodata la fel!

Have a little faith in me... De ce zic asta? Hai sa dam carapacea jos, hai sa aruncam acel invelis si sa incercam sa descoperim ceea ce e cu adevarat important: ceea ce simt si nu ceea ce fac! Ai incredere, ai rabdare, lasa-ma sa iti arat cum sunt si de ce sunt in stare! La un moment dat imi pierdusem increderea in mine, dar ceva, cineva m-a facut sa vad lucrurile altfel; m-a facut sa imi recapat suflul, spiritul de viata, dorinta de a arata ca sunt ... o parte din soare...

Just...let me be me! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu