duminică, 11 iulie 2010

Revenire....




A trecut o groaza de timp de cand nu am mai intrat in "casuta" mea, cea intima, calduroasa, plina de scerete (pe care le stie aproape toata lumea :P).

In momentul de fata, scriu ca sa ma laud ca ma simt...cand bine, cand "ne-bine" si asta, evident, tot din cauza fetelor, care ma bantuie cu nemurirea lor! (de parca ar fi ele de vina! saracele!!! :D ) . Intrun fel mi-a fost dor sa intru aici, sa mai scriu ceva, sa incerc sa imi impartasesc trairile si dorintele nebune de afirmare intrinseca. Lumea e mica, dorintele sunt mari, implinirile sunt in masura posibilitatilor neexplorate; tot ce vreau nu inseamna ca este tot ce imi doresc! Sunt lucruri diferite, dar cu acelasi inteles.

In ultima luna, maretia lumii a fost patrunsa de magia sportului rege, care si-a mutat "capitala" mondiala, in Africa de Sud. Ce pot sa zic despre asta? Este un eveniment pe care l-am asteptat, dar pe care l-am uitat; dap, recunosc, am cam uitat ca in 2010 va avea loc Turneul Final al Cupei Mondiale... Oare de ce am uitat? Poate si pentru ca...munca de zi cu zi mi-a acaparat atentia si nu numai, poate si ptr ca...am intalnit o fata, care in acele momente mi-a inspirat incredere si m-a facut sa simt o apropiere nedescrisa, apropiere care s-a cam risipit, odata ce timpul si-a pus amprenta peste legatura noastra, aparent de netrecut.

Sa revenim la fotbal!
Ziceam de Cupa Mondiala... Favorita mea e Spania, nationala roja, pe care o am in vizor, inca din 1998, de la acel mirific turneu final, in care...Franta a oferit magia turneului, in meciul din ultimul act, impotriva nationalei Cariocas: un 3-0 fara comentarii! Romania - Anglia 2-1 (Viorel Moldovan si "bursucul" Dan Petrescu/Michael Owen). ...minutul 88, Dan Petrescu ramane surprinzator pe faza de atac (desi el a fost fundas de meserie), se ciondaneste de la o minge, cu colegul sau, de pe atunci, de la Chelsea, Graeme LeSaux , apoi trimite, mestingherit, printre picioarele lui Adams, in plasa portii... Romania inveinge puternica selectionata a Albionului! :X Ce momente!!!

In 2010, Armada Roja, nu a stralucit, dar se pare ca a triumfat, pana in acest moment. Mai sunt 15 min si se da startul finalei! Olanda - Spania!!! Oare cine va triumfa? Caracatita Paul zice ca Spania (sper din tot sufletul sa fie asa!). Cred ca va fi un meci frumos, cu un final fara istoric! O victorie la 2 goluri, a toreadorilor mei! :X ...3-1 Jucatorul preferat: Xavi Hernandez, un magician nu e impunator, dar el e mai mult decat un magician! Este un maestru in arta magiei, este o legenda vie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu