miercuri, 11 august 2010

Don't waste your pretty feeling on nothing...





...tot timpul, trebuie sa incep cu...feeling-uri, pentru ca asta ma defineste; nu ma pot abtine!
Am incercat o data sa scriu si despre altceva, dar...inevitabilul s-a produs: iar am dat cu batu-n balta; cred ca am ucis toti pestisorii... :))

Zilele astea am fost nitel confuz, datorita...multor factori: persoanele de langa mine, cuvintele pe care le spun unii sau cuvintele pe care nu le spun, desi ar fi trebuit sa o faca, vremea asta, temperaturile ridicate si mica raceala prin care trec. Sunt confuz pentru ca simt ca sunt nemultumit de mine si reusitele mele, pana in acest moment; sunt confuz pentru ca...de multe ori dau senzatia ca nu stiu ce vreau de la mine (daca as vorbi despre cei din jur, stiu ce vreau de la ei! :P). Imi doresc sa am puterea sa pot schimba ceva, in viata mea, dar nu stiu ce anume sa schimb... Am nevoie de cineva care sa ma ghideze, sa imi arate ce am in fata si ce am in spate, sa imi dea din cand in cand cate o palma dupa ceafa; chiar merit asta!

Simt ca imi irosesc sentimentele pe oameni care nu merita si...cred ca voi inceta sa mai fac asta! Ma simt ca o unealta, uneori cam prea sincera si deschisa... Si se mai mira fetele de ce nu sunt iubite sau de ce sunt inselate?! Uite de asta sunt: pentru ca atunci cand li se ofera, refuza! Tot timpul aspira la Fat Frumos ala, calare pe Lamborghini... Eh, uite ca sunt pe cale sa incetez a mai zburda nevolnic printre capuse; incet-incet, ma voi lasa de meseria de a darui, din prima, din ceea ce am mai bun.




Poate ca ma simt asa si din cauza ca orasul pare mai mult pustiu si mort, decat de obicei, din cauza studentimii care a fugit care pe unde a putut. Imi place aglomeratia, imi place sa traiesc printre fiintele umane si... simt lipsa unei astfel de atmosfere...

Mda... Momentan ma gandesc la multe, dar simt ca imi scapa toate din mana si...nu vreau asta; trebuie sa imi culeg cu atentie gandurile nesubordonate si sa incerc sa le aduc pe drumul cel bun; ceva-ceva trebuie sa iasa. Trebuie sa ma revars din acel mediu ideatic complex si sa reintru pe fagas normal, pentru ca trairile mele au nevoie de ceva...nou; au nevoie de mine, fresh! ...cred ca mai bine ar merge un brain wash, ca sa scap de toti si de toate... Suna bine! dap... cred ca asa voi face.

As fi vrut sa continui cu "what is love", dar imi dau seama ca nu prea ma mai confrunt de multa vreme cu asa ceva; ajung sa cred ca nici eu nu mai stiu ce e dragostea... Stiu doar ca e un sentiment cocotat in varful mai multor trairi si emotii, este un amalgam de...reusite si esecuri totalizate sub copertina unui suflet protector, suflet care transforma toate aceste in...dorinte nestavilite de un imaginar real. Singura dorinta care ne incearca este de a nu imputa o ordine cerebrala, pentru ca magia vietii de lunga durate este acel "let it be" si "always say yes", iar toate sa le faci zambind sincer; cat se poate de sincer!



As putea sa spun ca si micile rautati isi au loc in viata noastra de zi cu zi si chiar e adevarat si sunt necesare! Stai si te gandesti daca e bine sa faci asta, dar de unde stii care este granita dintre bine si rau? Cine stabileste acea granita? Binele este un fapt acceptat in unanimitate, iar raul este un fapt dezaprobat, la fel, in unanimitate, dar...cine stabileste acesti factori? Eh...Ajungem la concluzia ca ce e prea mult strica, fie ca e vorba de bine sau de rau, prea multa iubire sau prea multa ura, prea multa implicare sau prea putina; totul trebuie sa fie moderat, astfel incat sa ai resurse ptr a te putea controla si de a respicui un nou trend...

Inchei cu...don't waste your time on nothing that doesn't worth! Micile nebunii se nasc din mari regrete!

Traieste simplu si eficient...

Un comentariu:

  1. Din blog in blog am dat peste cuvintele tale si nu pot pleca de aici fara sa iti spun ca admir naturaletea cu care iti exprimi sentimentele, gandurile inteligente si lipsa de superficialitate.

    Poate nu are o mare importanta pentru tine ce cred eu, dar sunt de parere ca nu are nici un rost sa simtim ceva daca cealalta persoana nu stie, asa ca am decis sa impartasesc orice ar fi.

    Se intampla rar cand ma regasesc in cuvintele cuiva, si din aceasta cauza, daca nu te deranjeaza, voi continua sa te citesc. Mai mult de-atat chiar ma inspira in propriile mele analize launtrice.

    Iti urez o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere