sâmbătă, 4 iunie 2011

Romanii au talent

http://www.220.ro/emisiuni-tv/Care-E-Ultima-Carte-Citita/T8a8dN71Vl/

Romanii sunt ei insisi un izvor nesecat de intelepciune din aia launtrica, nedescoperita si nedeslusita! Mi-am dat seama de acest lucru de ceva vreme, dar acum, cu acel filmulet...ooofff, of. Mai, maaai! :)) Hoo, nene, ca ma spargi cu intrebari din astea! :))

Eu as fi insitat in randul oamenilor culti. Vorba ceea, oamenii cu carte, din licee, facultati si pun pariu ca as fi gasit o sumedenie de analfabeti cu "carte" si o groaza de agramati. Astia care au realizat acele interviuri isi bat joc de oamenii saraci cu duhul, care locuiesc in catune uitate de Dumnezeu. Ar fi bine sa intre in lumea buna, sa vada ca nu e chiar atat de buna pe cat s-ar crede. Eh... Ce stiu eu? Eu nu stiu nimic! :) Adevarul este ca... Mihai Creanga asta a fost un compozitor super, iar Porumbescu un mare, mare scriitor! :)) Saracii, daca ar sti ce ranguri li se atribuie, s-ar rasuci in mormant.

Romanii au un talent nativ, ca oricare alta natie de pe Terra. Ma iau de romani, ptr ca sunt frati d-ai mei si mi-e rusine cu ei, atunci cand ne hotaram sa calarim hotarele. Lumea buna e putina, dar prostia e fara margini! Cateodata stau si ma intreb daca m-am nascut in si din prostie, dar m-am cizelat pe parcurs (pentru ca nu ma consider prost deloc) sau acesta este nivelul mediu al romanului de rand? Cine stie?! La viata mea am intalnit fel si fel de oameni, care mai decare mai indoctrinati, urmarind principii securzate de desteptaciune, dar adaptata dupa credintele lor. Astia da oameni! Omul s-a nascut idiot, dar in cativa ani devine un maestru al stiintei. Omul se dezvolta, isi dezvolta aria cunostintelor propriei fiinte, astfel incat ceea ce mai ramane de descoperit nu este o noua America, nici inventarea unui nou bec, pentru ca treburile astea au fost facute de Columb si Edison, ci trasarea unor noi sarcini de viata! Existenta umane poate fi comuna, intr-un mod unic. Sistemele existente in fiece tara nu fac decat sa ne zbatem si mai mult, fie in anonimat, pana se da stingerea, fie in propria noastra credinta, de a schimba lumea...in bine (evident).

Simplul fapt ca ajungi sa faci o facultate, te poate face sa te simti scula de om si mare savant, inglobat in natia noastra de oameni retardati, dar ceea ce esti inlauntrul tau, ei bine, te ghideaza pentru tot restul vietii! Aroganta te face sa te simti mai destept, desi esti un mare prost Oricine poate observa ca in facultati ajunge orcine, iar mai marii noastri profesori ne arunca un os din ala filosofic, gen: "Aici intra cine vrea, dar ramane cine poate!" :)) Bullshit!!! Cine vrea sa termine facultatea, apoi o termina, dar la ce bun? Sunt multi ciocoi care trec precum gastile prin apa! Nu e deajuns sa termini o facultate, ci sa intelegi si sa te intrebi mereu de ce faci acea facultate! Oare chiar ai intelepciunea necesara de a intelege acest fenomen? Facultatea poate fi o punte, pentru cei care sunt indeajuns de abili de a vedea inceputul cararii pe care au pasit. Pentru restul, facultatea e can-can.

Eu unul nu vad sensul facultatii, in Romania. Nu vad de ce omul nostru s-ar incumeta sa "invete" aici; pur si simplu nu vad rostul! Romania este o tara de rahat, cu conducatori de rahat si cu sustinatori de rahat; niste lingai de prima clasa. Nu cred ca omul cinstit poate reusi aici. Poate ma insel, dar nu cred. NU vad cum! Cei care reusesc sa fuga in afara, sa invete, sunt niste fericiti si ma bucur pentru ei, chiar daca imi este ciuda ca nu am ajuns si eu. Bravo lor! Mi-e mila de mine si de toti cei care au ramas aici. Buba nu este ca traim in Romania, ci simplul fapt ca ne plangem de conditia noastra, iar lasitatea ne impedica sa vedem partea plina a paharului. CAre are estea aceasta? Romania este o tara frumoasa, cu potential turistic, iar dezvoltarea economica poate fi accentuata, astfel incat sa putem concura cu vecinii nostri si ii putem depasi.

Dar...romanii au talent: la furat, la jignit, la mintit, la lenevit, la urat. Mda.. Cata vreme vom fi condusi de incompetenti, ne vom plange de mila ca nu ne-am nascut in America (USA). Atata timp cat esti acolo jos, spui ca vrei sa ajuti, sa schimbi, sa pui treaba in miscare, dar odata ajuns sus, nimic nu te mai intereseaza. Pardon! Doar furatul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu