sâmbătă, 4 iunie 2011

One shot...

One shot, one drink, one woman, one love...
Nu stiu ce-mi veni sa zic asta, sa ma gandesc la asta. Sau poate ca stiu, dar am sa o pastrez intr-un mod de gheata, precum o himera, undeva intr-un compartiment ascuns al inimii mele. De ce doar cate...una? E adevarat ca in viata noastra se petrec nenumarate, ba chiar imense intamplari, care mai de care mai nevinovate, dar doar cate una din fiecare ajunge sa se infiripeze adanc, in ale noastre simtiri, doar cate una isi croieste cu nesimtire, un drum, construindu-si un pod de nedaramat, catre eternitate. Cantecelul ala pentru copii, este o parodie la tendintele de reusita ascendenta, spre implinirea iluziilor. (Podul de piatra s-a daramat/A venit apa si l-a luat [...]:)) Funny thing! )

Evident, sunt bune mai multe decat unul. Este impotriva firii umane sa ne limitam doar la un singur lucru, dar...acel singur lucru face diferenta si ne ghideaza viata, oricat de mult am nega ceea ce vine dinlauntrul nostru! Omul care traieste in trecut, nu are viitor. Cel putin asa se zice, dar..oare asa o fi? Poate ca da, poate ca nu. Depinde ce inseamna "a trai in trecut". Da. Conteaza foarte mult acest aspect! Dar oare, cati dintre noi nu o facem? Stiu ca sunt omuleti carora amintirile nu le mai dau nimic. Sunt atat de axati pe un drum oarecum pierzator, pentru ca nu privesc niciodata inapoi... Oare de bine sa privesti inapoi? Macar asa, din cand in cand?! Sa te lafai, in amintiri, la o bere, cu vechii prieteni. sa va readuceti aminte de nazbatiile care v-au marcat viata (sau nu), sa va amuzati pe seama experientelor din trecut, chiar daca "pe vremuri" acestea au fost dureroase. Eu stiu ca asta fac si imi face placere sa ma reintorc, once in a while, in trecutul meu tumultos. :) E amuzant sa "vezi" cat de neghiob ai fost candva! :))

E iarasi dimineata. Aud pasarile ciripind si ma enerveaza acest lucru, pentru ca nu ma pot odihni asa cum trebuie! Incerc sa deschid ochii si sa pasesc pe taramul noii zile; o zi care se anunta plina de...leneveala, iar asta ptr ca este week-end! :D Ma cam doare capul... Of. Nu prea reusesc sa ma ridic din pat, pentru ca Mos Ene asta, ma trage cu atata forta, inapoi pe perna. (bine, nu il simt, dar stiu ca el este, pentru ca altcineva nu are cum sa fie) Soarele se uita zambind la mine si imi zice sa las lenea la o parte si sa ies, sa gust din aerul proaspat al diminetii rancede. Ma uit ciudat la el si zic in sinea mea "Tie iti convine, pentru ca nu faci nimic toata ziua, decat...stai cocotat acolo sus, pe cer. Fir-ai tu!"In sfarsit, merg sa imi imbratisez pasta de dinti, care si ea se uita ciudat la mine, iar chiuveta se pare ca ma uraste, pentru ca m-a lovit puternic la genunchi. Hmmm... Nu e o zi buna! :))In fine. In tot acest timp, imi zboara prin minte imaginea unei persoane extrem de draga, din trecut. (intre timp m-am impacat si cu chiuveta si cu pasta de dinti, dar sa vad ce voi face cu soarele, cand voi iesi din casa). Este...o fata, care alearga zambind, prin gandurile mele! Hmmm... Este etalonul meu de frumusete! :D Stiu ca de multe ori mi s-a zis ca sunt prea mofturos, in ceea ce priveste fetele, dar...ea este de vina! Doar ea! :( Blonda cu ochi albastri-verzui, zambetul inocent, precum al unui copil, cu un spirit viu si nestatornic. Zambetul acela ma face sa uit de toate. Ma face sa imbatisez amintirea ei si...sa zambesc, la randu-mi. E o imagine pe care as tine-o toata viata in portofel sau pe biroul de lucru, pentru ca atata iubire, degajata din fiinta ei, nu am simtit niciodata! E greu... E imposibil sa uit asa ceva! Problema este ca...nu vreau sa uit! :D
In sfarsit, ma hotarasc sa ies din casa, sa merg la alergat prin parc. Poate, poate oi mai slabi si eu si voi deveni ceva mai sexy! (nu ca nu sunt si acum, dar se poate si mai bine de atat! :)) ) Evident, glumesc. :) Am alaturi de mine o stare de bine, de care nu vreau sa scap. Simt ca nu mai sunt incorsetat de nimeni si nimic, chiar daca sunt in stresiune si mai am cateva examene de dat. Pur si simplu MA SIMT BINEEEEE!!! Dar nu am luat nimic. Jur! :D
Ma tot gandesc la acea blonda, care alearga in nestire, prin gandul meu. Acel chip angelic care m-a vrajit si pe care as vrea sa il am langa mine! :)

Mda. E o zi neinspirata pentru scris. Debitez numai prostii! Ma duc sa ma bat iar cu chiuveta si cu pasta de dinti, apoi ies afara sa ma iau la tranta cu soarele si cu pasarile care au indraznit de m-au trezit! :))

P.S. Miss ya, girl! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu