marți, 10 ianuarie 2012

Magia fulgilor de nea

Prin glasul ingerilor de sus, lumina vietii-si ia culoare,
Prin glasul puilor de pe pamant, orice zi e sarbatoare!
Cu pasi marunti, cu chipul lin, cu zambete si bucurie,
Privirea celor mici ne-a dat, minuni nascute-n feerie.
Magia zilei din Casuta, a-nchipuit un praf de zane,
Unde un nor minuscul, prafuit, si-asterne visul in minune...
Lumini rasar, lumini apun, in lumi si corpuri paralele,
Privirea-mi fuge prin vazduh, in corul unei ploi de stele.

A fost o clipa cand in brate-mi, un fulg de nea se rataci,
Privirea lui, pierdute-n lacrimi,ma-ntreaba de il pot iubi...
Al meu raspuns, tot din privire, se-ndreapta alene, plin de haz,
Spre lumea lui marunta, care imi poposeste pe obraz:
As vrea sa simt caldura-n suflet, as vrea sa simt viata-n vine,
Iar tu micute fulg de nea, tu esti o parte din minune!
Tu esti un strop de inocenta, purtat in zilele-mi amare,
Tu esti un zambet, ce imi face, ziua stralucitoare,
Tu esti o urma de credinta, ce-am ratacit, cersind iubire,
Un inceput, un gand divin, speranta, viata, fericire!"

(un gand frumos va las si eu:" s-aveti mereu o raza-n suflet,
Sa fiti frumosi, calzi si deschisi, asemeni vesnicului zambet,
S-aveti in inima credinta, magie, stropi de viata de la zane,
In jurul bradului sa cada numai minuni si ganduri bune,
Iubirea sincera sa nu lipseasca! S-aveti lumina de la stea,
Si...as mai vrea atat sa spun: Iubiti-va fulgii de nea!)
(pentru strumfii din Casuta :X )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu