sâmbătă, 25 mai 2013

Se scurg tăceri..

Prin tăceri, nu prin cuvinte, se învârte lumea toată.
Doar prin pași, spre înainte, vom crea o nouă roată,
Roată ce va face valuri, fără strop de energie,
Roată ce s-o învârti, ca și cum ea ar fi vie.

Prin tăceri, fără de știre, și prin ochii cristalini,
Vom fi duși cât de departe, fără urmă de vecini.
Vom găsi o lume nouă, prin trăiri neînțelese,
Întrebările întrebătoare ne vor arăta succese.

Prin tăceri, o poartă-n suflet, ne va înălța cărări,
Vom păși către lumină și vom ști ce am fost ieri,
Pân-acum ne-am prefăcut că ne-am înțeles ființa,
C-am trăit cum am știut, neînțelegând credința.

Facem valuri, dar nu știm pentru cine existăm!
Facem valuri fără spume, făr a ști să înotâm,
Dăm din mâini, în disperare, poate 'o prinde apa viață
Ne rugăm să ne salveze, poate 'o deveni iar gheață.

Doar așa ne-am învățat: să fugim de sentimente,
Să ne asuprim trăiri, să le facem permanente
Fără chipuri, fără vlagă, fără pic de strălucire,
Fără a fi trecuți drept robi, pentru ea, pentru iubire!!!

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu