luni, 14 februarie 2011

Baby, maybe I'm you!

"Cand faci ceva in viata, trebuie sa stii ce persoana esti si daca persoana care face acel ceva, te reprezinta! Pune-ti intrebarea: cine esti, in momentul in care faci un lucru?"

Mi s-au parut super tari aceste cuvinte si practic, cred ca au un foarte mare adevar ascuns la suprafata lor! Cine poti fi, decat tu insuti? (te-ai putea intreba). De multe ori, acelasi lucru, il facem in mod diferit, alaturi de persoane diferite, pentru ca ceea ce facem, conteaza foarte mult de persoana care ne este alaturi! Stau si acum si ma mir, cat de mult conteaza persoana potrivita, sa ne fie alaturi?! Este ceva...fantastic! Este inimaginabil de...complementar! Acea persoana, persoana potrivita, practic este cea care ne da viata, este cea care, indiferent de drumul pe care il urmam, da sens acelui drum.

Iubirea este nebunie curata si de cele mai multe ori, cand iubim, cand simtim ceva puternic, acolo inlauntrul nostru, facem cele mai nebunesti lucruri, fara a ne pasa de consecinte! Si aici, este ceva fantastic! Este un real ireal, care ne sta alaturi...
Sa iau 2 exemple:
1) EA - in postura de fiinta indragostita de mine, iar eu nepasator;
2) EA - in postura de nepasatoare, iar eu... cel indragostit.

1) Acea fiinta indragostita este in stare sa mearga pana in panzele albe, pentru a-i face pe plac persoanei la care tine, doar-doar s-o uita si la ea! Privirea ei sincera, calda, in lacrimi, uneori..., lacrimi invizibile, interioare, dar existente, lacrimi de iubire, care...sunt impartite in doua: lacrimi, de bucurie ca eu sunt in prezenta ei si doar simpla mea prezenta o face sa se simta cea mai importanta persoana de pe pamant si...lacrimi de tristete pentru ca nu ma poate avea (sau ma poate avea, dar nu are curajul sa imi deschida ochii si sa o pot vedea...). E frumos sa fii indragostit dar e si riscant! Fiinta indragostita pune suflet, isi pune inima pe tava de argint, dar respinsa constant si rece, ajunge sa...planga in sinea ei si sa se dispenseze de latura umana. (aici pot sa ma dau exemplu, ca mai tot timpul, datoria cauzelor atomice centriste... Fata, indragosteala, persista de...hmmm, mult timp; cred ca sunt trei luni deja! Ma gandeam ca poate va trece dupa o luna (maxim), dar nu a fost asa si nu pot sa inteleg de ce, ca doar nu ne-am mai vazut de ceva vreme, nu am mai vorbit, dar tot ce fac este sa ma gandesc la ea....chiar daca incerc din rasputeri sa nu o mai fac! :( Nu as putea spune cu exactitate ce imi place la ea, dar tot ce stiu e ca...fara ea e atat de pustiu, atat de rece, atat de intuneric! Pur si simplu...o ador din toata fiinta, pentru ceea ce este, pentru ceea ce lupta sa fie, pentru ceea ce face, pentru pasiunea si daruirea cu care se daruieste pasiunii... As fi vrut sa ma inteleaga si sa ma creada ca ceea ce simt este cat se poate de adevarat si sincer, dar...daca nu vrea, eu nu mai insist! De trecut imi va trece...,candva. Fete sunt! Fiinte care au nevoie de mine, sunt! Trebuie doar sa dau peste cea care ma intelege din toata fiinta. )

2) Acea fiinta care ignora totul, care desi i se transmit semnale si...poate mai mult decat simple semnale, ea sta, se uita (uneori nici atat lucru nu face) si merge mai departe, de parca eu, cel care i-am spus ce am pe suflet, i-am spus ce simt pentru ea, i-am spus ca seara, cand adorm, gandul imi sta la ea, pana inchid ochii, iar dimineata, primul lucru pe care il fac este sa....ma intreb: "oare ce face EA?" Petrecand un timp impreuna, timp in care, poate ne-am simtit bine sau de ce nu, ceva mai mult decat bine, m-a facut sa nutresc sentimente pentru ea si sa ma aflu, in cele din urma...respins! :(

3) Ar mai fi si a 3-a categorie de "fiinta", fiinta pe care o numesc: "bagacioasa"! Fiinta asta, se poate spune ca...este disperata pentru a obtine ceva, ceva ce poate nu isi doreste cu adevarat: poate sa fie sex de ocazie, poate sa fie o infranare a unei dorinte antice sau...poate ca asta este firea ei: sa dispere omul! "Bagacioasa" este atat indragostita, cat si ignoranta, in acelasi timp. Indragostita, pentru ca tanjeste dupa atentie si poate, ajunge sa se auto-convinga ca ar fi indragostita, iar dupa ce ar obtine acel/acea ceva, adica "marea iubire", sa observe ca nu e chiar asa grozava si...dupa 2-3 intalniri sa spuna "pas"! Iar ignoranta, pentru ca, daca e sa fie cum spuneam si reuseste sa obtina "marea iubire", iar apoi isi da seama (vorba vine), ca nu e ceea ce astepta, incepe sa devina ignoranta si rece la sentimentele proaspatului cucerit!

Vorbesc despre iubire, subiectul meu preferat, ca urmare a simplului fapt ca...azi este "The Valentine's Day!" O sarbatoare de import, cum ar spune unii, cei "nationalisti", dar e totusi o sarbatoare, care in curand va fi celebrata pe plan mondial, in unanimitate, cu 2-3% exceptie.
I hate Valentine's Day si asta pentru ca de cand ma stiu, am "petrecut" singur! :)) O fi o zi ca oricare alta, dar insemnatatea acestei zile ma face sa inteleg cat de speciala este! La fel sunt si celelalte zile de peste an, fie ca este Dragobetele (Valentinul nostru), fie ca este Ziua Nationala a Romaniei sau Ziua mea de nastere, fiecare dintre aceste zile incearca sa spuna ceva, dar...ipocritii (imi permit sa ii numesc asa, pentru ca asta cred, sincer, despre toti aceia care nu vad in ele decat "simple zile" ) minimalizeaza totul, pentru ca pesimismul este la putere, iar eu as zice asa: FUCK THEM ALL!!! Ipocriti sunt peste tot, in toate domeniile. Si eu sunt , la randu-mi, un ipocrit, pentru cineva sau poate sunt o persoana aroganta, pentru altcineva sau...persoana visurilor, pentru o terta persoana. Nu putem fi doar un zambet si niste brate larg deschise pentru toata lumea! Este imposibil asa ceva, iar cei care inteleg, dar cel mai important, RESPECTA acest lucru,ii face sa fie cu adevarat oameni, fiinte cu un IQ respectabil si notabil cerintelor de divizare a "alesilor inimii"...

Revin la inceputul acestui "discurs" virtual...: Cine esti, in momentul in care faci un lucru?" Sincer sa fiu, nu as sti cum sa raspund la aceasta intrebare, dar voi incerca. Cand ma trezesc dimineata, primul lucru pe care il fac este sa privesc pe fereastra. Daca este soare, frumos, ma dau vioi jos din pat si merg sa ma spal pe dinti si sa ma fac frumos pentru o noua zi. Daca este vreme urata, mai lenevesc 2-3 minute (care se pot transforma intre 20-30 de min sau 2-3 ore) si...imi piere cheful de toate. Si totusi, indiferent de este vreme buna sau rea, am puterea (si curajul) de a ma gandi la o anume persoana (de cele mai multe ori este o fata! :D ). Stiind ca acea persoana reprezinta un scop, pentru mine, tot ce fac este sa incerc sa ajung in preajmea ei si asta datorita faptului, a simplului fapt, ca ea este soarele meu, ea este pelerina mea, de vreme rea..., ea este totul pentru mine! :X "Ea" te poate face sa fii scaparea din lumea parsiva sau te poate cobori in adancul iadului...

Stau si ma gandesc ca de foarte multe ori cand faceam un lucru, oricat de marunt ar fi fost, eram impulsionat, eram binedispus, eram...propriul meu soare si asta pentru ca "ea", celalalta jumatate de soare..., exista!
Omul, in general, are o sumedenie de definitii si se defineste indefinibil! Este incredibil cate putere sta in mana unui om, dar...de ce sa isi dea seama de acest lucru? De ce sa creada acest lucru? Eu stiu de ce: pentru ca este un mare IDIOT! Cu totii suntm idioti... Idioti pentru ca nu stim sa fim propriul nostru stapan si sa luam viata de coarne, idioti pentru ca ii lasam pe ceilalti sa ne faca sa suferim, idioti pentru ca ne dorim sa fim idioti! Este enervant cand credem, ne "imputam" aceasta credinta, ca doar parerea sau simtirile noastre sunt cele care conteaza si ignoram, cu lasitate, viziunea celuilalt! La urma urmei, ne meritam soarta si...noi o modelam dupa bunul nostru plac. Este foarte adevarata expresia: "Esti ceea ce vrei sa fii!" Acum, daca ar fi sa "exploram" continutul, as putea spune: Imi doresc sa fiu cosmonaut; vreau sa fiu presedinte, vreau sa fiu...elefant! Oare asa sa fie? Chiar ne dorim sa fim aceste lucruri? Nu cred! Daca ne-am dori cu adevarat, am face tot posibilul sa ajungem acolo unde ne dorim! (este ceva mai greu sa ajungi elefant, dar nu este imposibil! ) Putini dintre noi stiu ce vor sa faca cu adevarat si mai putini sunt cei care lupta pentru credinta lor! Nu o facem din comoditate, de teama, nehotarare... Tot ce facem este sa ne mintim frumos, pana ametim si uite asa timpul e pe duca... Nimeni si nimic nu sta sa astepte pana te hotarasti! Ori esti ceea ce vrei sa fii ori nu esti! Simplu...

Si uite asa, tartacuta mea o ia razna, asa ca voi incheia pe seara asta si voi reveni cu noi amanunte! :P NU lasa pe nimeni sa iti controleze viata; fii cine iti doresti sa fii...FII TU INSUTI! :)

2 comentarii: