joi, 3 februarie 2011

Ritmul vietii

Drumul catre fericire se naste din intamplare...

Pasul lung, ce-si poarta viata, se aseamana cu-n strop
Astfel ca, de-mi caut suflul, ma trezesc pasind pe loc!
Nu as da crezare lumii, ce se leagana alene
Nu as crede ce spun unii, dar si asa am numai temeri!
Ce ma-ndoaie, nu m-omoara, ce ma bate, bat si eu,
Orice trup isi are veacul intr-un zbor de curcubeu...

Noaptea vine de ma-nbie, ma vrajeste-n timp ce zbor...
As canta, alene, ingeri, dar de-as face-o, simt ca mor!
Toate drumurile mele, se opresc la tine-n poarta,
Toate visurile mele, doar icoana ta iti poarta!
De as sti, sa numar anii, ce-au trecut fara sa simt
Glasul inimii ce, poate, te-au creat din labirint,
As reduce-ntreaga viata, la o singura privire,
M-as ascunde cand si poate, intr-o raza de iubire!

Pentru tine, poate as naste, un suras, un strop de soare,
As da viata vietii tale, printr-o raza de licoare,
As sorbi intreaga lume, printr-un rai crescand sfios
As da ingerilor alt nume, ca doar tu esti cel pe dos!
Viata ta e viata mea! Inima-ti un cuib nescris
Si doar singura iubire, ti-ar crea un paradis...
Lacrimile-mi stau alaturi si se-neaca-n gandul meu,
Toate, parca, imi iau fiinta, sa creeze un alt eu!

Trupul tau, privirea ta si... sarutul! Ah, sarutul...
E un dans! Un tango, ce-si canta iarasi, tot mereu, doar inceputul!
Simt vibratia-ti in vene-mi, simt caldura ta in suflet,
Sufletul, ce poarta vraja unui vis cam incomplet!
Viata ta imi curma viata, zambetu-ti, incet, m-adoarme,
Dar si asa de as putea, as lua viata, iar de coarne...

M-am nascut...sa te iubesc si-apoi sa vreau sa mor,
M-am nascut sa-ti simt mireasma, intr-un vals ametitor.
M-am nascut, sa dau viata Pasiunii ce ma-ncearca,
Dar iubirea si-a propus sa te ador si-apoi s-o stearga!
Ah, de-as incerca (si-as reusi) sa ma nasc inca o data
Chiar si-atunci, cred ca-mi va fi, sa iubesc aceeasi fata!

Drumul catre fericire se naste din intamplare,
O dovada ca exista, acolo sus, un singur soare!
Drumul meu, intortocheat, s-a creat cand te-a vazut
Si mergand, pierdut, pe el, multe curbe-au aparut...
Viata mea, viata ta, viata noastra-a tuturor
S-a nascut din intamplare si-a pierit intamplator!

Un comentariu:

  1. Frumoase postari ! Blogul tau este minunat !

    Eu sunt o bloggerita incepatoare , si am nevoie de putin ajutor pt a ma integra mai usor in lumea bloggerilor scriitori !

    Ai fi interesat de o promovare reciproca a blogurilor noastre prin bannare publicitare ?

    Astept un mail ( doryanna_324@yahoo.com ) in caz ca iti surade ideea si vorbim mai multe !

    Mult succes pe viitor !

    RăspundețiȘtergere