sâmbătă, 26 martie 2011

Show me the meaning of being lonely!

Cred ca e timpul pentru alte ganduri ascunse in nadragi, care sa poposeasca aici, pe "foaia" care nu m-a uitat pana acum. Sub ecoul muzicii rock (Disturbed - Inside the fire), imi incep drumul delirant, catre necunoscutul care ma fascineaza atat de mult...

Recent, zilele mele, sentimentele mele trecura intr-o stare demult uitata, o stare pe care o asteptam cu sufletul la gura. Trairile mele au luat o turnura involburata si oarecum drastica, spre...chipul nefiresc al fiintei mele, ponegrit de arsita durerii, impreuna cu un amalgam de soiuri nesimtite... Si totusi, acea stare a mea are o stransa legatura cu ceea ce imi doream atat de mult si anume...indragosteala, afectiunea, dorinta de daruire totala a propriei fiinte, unei alte fiinte! Hmm, poate ca nu a fost o idee rea, doar ca...Nevoia mea de afectivitate ma copleseste indezirabil si ma face fiu o umbra a propriei mele neputinte! Cercul acesta vicios, da nastere unui nou sfarsit, in fiecare zi, dorinta care ma invaluie este din ce in ce mai mare, din ce in ce mai...cersetoare, din ce in ce mai...distructiva, de parca as fi intr-un razboi permanent cu mine insumi.



Ziceam de sentimente, de...o noua EA aparuta oarecum intamplator in viata mea. Multe detalii nu vreau sa dau, decat ca...am vazut-o, mi-a placut, am vrut sa vorbesc cu ea, m-am intalnit cu ea, am petrecut o prima a doua "intalnire" impreuna, am vorbit, am ras, ne-am batut (nu tare :D), dar a fost ok, m-am simtit bine, inspre foarte bine. Acum nu stiu, ma place, nu ma place, sunt urat, sunt rau, sunt...I don't know, ptr ca nu vrea sa imi dea nimic de inteles si aici e buba! Ori sunt eu prea nerabdator si vreau sa imi spuna, cu inima deschisa ce simte ori este ea mai putin nerabdatoare si este in faza in care se hotaraste daca sau nu sa ma placa?:D Nah, oricum...sunt in faza in care asteptarea ma omoara!!! Probabil mi-o doresc prea mult, ptr ca e atat de frumoasa, atat de scumpa, atat de dulce, iar asta nu-mi da pace... (Iarasi probabil, se va uita pe blog, va vedea ce am scris despre ea si ma va bate, cand va pune mana pe mine:)) ) Nu stiu ce mi-a facut, dar a reusit sa ma faca sa ma gandesc numai la ea, sa o doresc tot timpul langa mine, sa o strang tare, tare, tareee de tot in brate si sa nu ii mai dau druml! Da, asta vreau sa fac! :P Bine..si sa o sarut pana mi=o trece dorul! :D Trecand putin peste toate astea si...incercand sa iesim din visare, mi-e...oarecum frica sa nu mi se aprinda inima ptr ea, ca mai apoi sa...sufar iar! :( Experientele trecute ma fac sa fiu asa, ma fac sa...incerc sa caut acea parte precauta din mine si sa ma straduiesc din toate puterile sa nu ma indragostesc de ea, desi...e cam tarziu. S-a cam intamplat! :">



Aproape ca uitasem cum este sentimentul... Uitasem cum este sa strang o fata in brate, sa o iau de mana, sa ma plimb cu ea, sa ma uit in ochii ei si sa imi tremure inima; uitasem ce inseamna sa ai emotii, cand vezi persoana pe care o indragesti nespus... In momentele in care scriu aceste randuri, gandul imi fuge catre "If only", un film superb, o poveste de dragoste nemaipomenita, in care totul se invarte in jurul iubirii, a sentimentelor de durere si a fricii de a nu pierde pe cineva drag.
Vorbeam cu cineva, chiar zilele acestea, si ii spuneam ca de acum inainte tot ce mi-am propus este sa nu ma indragostesc! :( Cum naiba sa faci asta? Chiar daca vrei, nu vei putea! Sentimentele sunt mai puternice decat...gandirea. E ca si cum mi s-ar cere sa renunt la o mana sau la un picior... Stiu ca nu am vorbit serios, ptr ca pentru mine, iubirea este primordiala si are un loc deosebit in viata mea! Nu as rezista fara ea, chiar daca timpul a cam trecut, iubire nu am simtit, ba mai mult, tot timpul am avut o parte de cer innorat deasupra mea, chiar si in zielele cele mai calduroasa de soare. Nu sunt omul care sa insele iubirea sau mai rau, sa renunt la ea! :(

Revenind la fata mea draga :X (prefer sa nu ii dau numele, momentan), am ajuns sa o ador inca de la prima privire! A fost ceva in genul love at first sight... E prima data cand mi se intampla asta! :D Of, nu vreau sa mai vorbesc despre sentimentele mele ptr ea, pana nu va fi ceva concret... Tot ce stiu este ca...nu vreau sa o pierd, nu vreau sa pierd ocazia (trenul) de a o avea langa mine! :( Imi place prea mult! :-s

Imi placi prea mult!!!
:X:X:X

Un comentariu:

  1. uita de tine, insa nu uita sa-ti lasi un semn...sa-ti poti aminti unde sa te regasesti! A.

    RăspundețiȘtergere