joi, 16 februarie 2012

Imagini din trecut

Mi-aduc aminte cum trecura, alese vorbe din trecut,
Cuvinte de luat in seama, rostite in necunoscut.
Mi-aduc aminte lumi suave, priviri ascunse-n idealuri,
Cum ochii tai zambeau varatic, nascand in mine mii de valuri.
Iar buzele croindu-si drumul, spre umedul suav sarut,
Atinse de a tale patimi, aveau sa-ncerce'un inceput...
Mi-aduc aminte cum spre seara, de mana te-am luat, te-am dus
Si ne-am plimbat pe malul marii, sorbind cu tine acel apus.
In ochii tai citeam viata, o infinita pasiune
Privire ce avea sa-mi fie, o cale spre o noua lume.
Mi-aduc aminte cum in brate-mi, te ascundeai ca-ntr-un culcus,
Ma mangaiai cu'a ta privire si iarasi, scumpo, m-ai sedus!
O lacrima-mi masoara fata, cu o caldura uimitoare,
Ochii-i inchid, sa simt momentul si inima cum imi tresare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu