luni, 9 aprilie 2012

Dincolo de cuvinte

Dincolo de cuvinte

Imi sorb incet, prin pori de seara,
Un scurt apus, ce sta sa cada;
Luminile ce-l inconjoara,
Palesc incet, pierind in strada.

Acel apus, prin lucruri sfinte,
Ma face, culmea, sa respir,
Si-n timp ce caut prin cuvinte,
Incerc din el sa ma inspir.

Respir incet, inot in valuri,
Ma-ndrept spre usa, ca sa fug,
M-ascund de-a' mele idealuri
Si ma inalt, umil, pe rug...

Ca mai mereu, ma frang de dor,
'Mi-ncred fiinta-n cele sfinte,
Si-as vrea sa caut ajutor,
Dar ma ascund in seci cuvinte.

As vrea sa plang, dar nu-mi curg lacrimi,
As vrea sa strig, dar glasu-mi tuna,
Ma-nec, visand, cazut in patimi,
La lumea care-mi pare buna.

Voiam sa-nvat, doar lucruri simple,
Prin care sa renasc, sa sper,
Voiam sa scriu poeme sfinte,
Prin lumea lor, sa zbor spre cer.

Voiam sa te transform in soare,
Sa-nveti abisul cu lumina,
Sa fii magia iubitoare,
Minunea calda si divina.

2 comentarii: