sâmbătă, 14 aprilie 2012

Read ME !!!

Omul obisnuieste ca, in perioadele sarbatorilor Pascale sau ale Craciunului, sa trimita cat mai multe mesaje "cute" tuturor celor care se afla pe "lista". Facebook-ul, telefonul, messenger-ul.. Toate sunt impopotonate cu astfel de mesaje! Nu-i nimic rau in asta. Ba mai mult, aceasta postare s-a vrut a fi un astfel de mesaj, pentru toata lumea care ma cunoaste si lumea care nu ma cunoaste, dar am renuntat la ideea asta. De ce? Mi-a atras atentia o poza (pe care, de altfel, am si incarcat-o pe fb), cu un mesaj care spunea asa "My attitude is based on how you treat me!" Evident, inceputul e de partea mea, adica eu sunt cel care face primul pas, catre o atitudine pozitiva, iar raspunsul este cel care face toti banii!

Ei bine, nu am sa ma lungesc cu vorba si am sa incerc, intr-o oarecare masura, sa ma simt la fel de minunat ca si pana acum. Inca sunt de parere ca "Life is beautiful, because YOU are beautiful!" Celor care ma ignora nu pot sa le dau si eu ignore (deocamdata), pentru ca inca sunt capabil de a ma folosi de "o a doua sansa", pana scap de ele. :P Eu voi continua sa zambesc, iar tu...vei continua sa crezi ca sunt sarit de pe fix, nu? :)) Nu-i nimic! Eu voi fi in continuare omul care...zambi larg, like crazy people, voi vorbi doar atunci cand voi considera ca va trebui sa deschid gura, dar asta nu inseamna ca voi inceta a mai glumi si/sau tachina lumea. No way! :))

Gata! Fac o pauza si inchei cuuu... Sarbatori fericite, tuturor celor implicati in viata asta, reala sau ireala, sa va bucurati, in fiecare clipa, de stropul de nebunie pe care il detineti, implicit de prezenta mea si sa speram ca toata lumina interioara sa metamorfozeze farama de "DA", care inca sta ascunsa, undeva in noi. Pesemne stii ca cele mai mici lucruri ne fac sa ne simtim oameni mari, nu? Ei bine, mesajele sunt printre acele lucruri. Nu-l ignora pe cel care...vrea sa te aiba aproape! "I'm the best, when you're around; I'm simply the best!" Este posibil ca de zambetul tau, de atentia ta, sa se lege fericirea unei persoane, asa ca nu-l face sa fie trist; nu acum!
Tot timpul putem fi mai buni si nu doar acum, in prag de sarbatoare. Oare ne simtim mai bine atunci cand decidem sa ignoram fericirea? Just try it!

Pascalie fara excese, iti doresc! (poate doar cu exces de iubire) :)

P.S. Urasc like-urile de pe Facebook! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu